Lista snodd av Kattis

Längd: 179
Spelar du något instrument: Nej, men jag har spelat piano i flera år men kommer tyvärr inte ihåg så mycket.
Vem är snyggast: Michael Scofield
Vem vet mest om dig: Mamma, Patrik och Linda
Vad vill du ha just nu: Friska familjemedlemmar
Vilka sjukdomar har du: Astma och allergier
Fobier: Getingar!
Känner du en snygg kille: Många!
Har du körkort: Ja, men bara i Luleå
Åsikt om jultomten: Snäll
Vill du gifta dig: Ja tack!
Tycker du att du är attraktiv: Då och då
Din hårfärg och frisyr: Axellångt, mörkbrunt
Skolväska just nu: Ingen skolväska

Har du glasögon: Ja, men anvnder mest linser
Hur ser din plånbok ut: Svart och användbar
Favorittv-program: Greys Anatomy, 24 och Prison Break.
När ska du festa nästa gång: Den 11 maj....
Vad köpte du senast: En tröja till Kalle
Hur mycket pengar har du: Inte så mycket ännu
Hur svarar du i telefonen hemma: Med mitt namn
Senast kramat: Isabella
Vem sov du hos senast: På ett hotell i Mexiko
Stjärntecken: Firre
Ögonfärg: Bruna

Kroppsform: lång och varken tjock eller smal
Kall favoritdricka: Trocadero
Varm favoritdricka: Kaffe
Alkoholhaltig favoritdricka: Drinkar och rödvin
Säger ofta: Fan
Saknar du någon: Ja, min familj i Luleå och några vänner som flyttat från Stockholm.
Du fikade senast: När jag var mammaledig tror jag
Senast sedda film: En riktig B-rulle, "Snakes on a plane" med Samuel L Jackson. Huja så dålig.
Hur känner du dig nu: Bra
Kan du laga mat: Hell yes!
Vad tycker du om fötter: Avskyr fötter
Snarkar du: Nej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha - bara körkort i Luleå! Du är rolig du!
Ja vad kul vi ska ha på kryssningen. Längtar jättemycket!

2007-04-10 @ 15:24:38
Postat av: Kattis

Det var jag som skrev...

2007-04-10 @ 15:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0