Lite av varje...

Har sovit dåligt i natt igen. Kalle har drömt konstiga drömmar hela natten och gråtit och skrikit. Han har ropat på sin dagisfröken och saker som "Malin, gör inte så för då är inte du min kompis längre".  Har försökt lugna ned honom men han har varit så i sömn att det inte har gått att få kontakt med honom. Stackars killen. 

Två dagar kvar till jag åker hem till Luleå! Ska bli så underbart kul, skönt och mysigt! Synd att tiden går så sakta bara när man längtar efter något! 

Jag har lyckats gå ned lite i vikt igen, vilket är tur för uppe hos mamma och pappa blir det jämt en massa god mat och vin. Trevligt förstås, men jag går ofta upp några kilon när jag är där uppe. Dessutom rör jag inte på mig som jag gör här hemma. Här har jag ju upptäckt att jag går typ en mil om dagen. Inte illa. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0