Så dum jag är

Nu vet jag ju varför jag har ont i huvudet. Jag är även lite snuvig och allt började i onsdags, en vecka efter att jag fick min mysko grej i ansiktet i Mexiko. Precis som kanadensaren på hotellet sa att det skulle göra. Det är alltså vätskan som är på väg ut nu och det är därför jag har ont i skallen. Det har väl något med bihålorna att göra antar jag. Jaja, då kan jag släppa tankarna på hjärntumör eller nått liknande, för det är klart att jag hade hunnit börja tänka så- rädd för döden som jag är.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahaa.. Har fått höra lite inside information... Gick P upp och spydde kl tre på natten? Han skulle ju ändå upp då..=)

2007-04-07 @ 11:07:01
Postat av: Anonym

Säjer ju att du är en smittbärare !!! :-D

2007-04-07 @ 11:41:40
Postat av: KB

Eller så är det hjärnan som håller på att ramla ut... hehehe

2007-04-07 @ 11:42:48
Postat av: A

Erica- Hahaha, nej han gick inte upp o spydde....men han var alldeles säker på att han skulle få göra det.
KB- Hohoho, vad du är rolig. Nej då det är bara nån konstig äcklig vätska som satt i mitt ansikte som jag snyter ut nu! Bläää!

2007-04-07 @ 13:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0