Sådär

Först tänkte jag skita i påsken. Har tagit hand om Isabella hela natten och förmiddagen och var helt slut. Men så tänkte jag att det är roligare att gråta i en porsche än i en fiat. Så vi har plockat undan, bytt gardiner, tvättat fönster, målat ägg och hängt upp, tagit in björkris som vi har dekorerat och nu är det faktiskt lite påsk och fint här hemma.

Isabella har piggnat till och än så länge har ingen annan insjuknat. Patrik klagar dock över magont, jag har huvudvärk så jag knappt kan röra mig och Kalle är lite tröttare än vanligt så det känns som om det ligger nått i luften.

Nu ska jag laga middag och tugga maten väl!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Skönt att höra att lilltjejen mår bättre. Trist dock att Patrik känner av magen. (hoppas det bara är inbillning!?)
Ringde dig i eftermiddags, men du låg och vilade. Försöker senare i helgen. KRAM!

2007-04-05 @ 21:35:44
URL: http://www.kattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0