Shoppingtime

Har shoppat idag trots att det är dagen innan löning. Kors i taket så hade jag lite slantar kvar. Har köpt två kjolar. Den här svarta som är på bilden nedan och en ljusgrå utsvängd. Bägge från H&M förstås. Inhandlade också leggings så jag kan ha kjolarna redan nu eftersom värmen kommer och går. Oftast går den.

Var, by the way, till läkaren i måndags för utslagen i mitt ansikte. Har fått medicin som jag ska käka i en månad, så nu hoppas jag att jag snart blir snygg och fin igen.
image103

Kommentarer
Postat av: Kattis

Riktigt snygg kjol! Är de i linne, eller? Har kollat på en liknande - kanske är samma till och med!
Hade också oengar kvar trots att lönen kommer i morgon. Lyxade med lunch ute... hann inte gå på stan nåt.

2007-04-24 @ 20:24:21
Postat av: A

Jag tror att det är linne, men den är lite glansig också...skumt...har inte kollat på tvättlappen vad det är. Den har ett tunt sidenband i midjan....

2007-04-24 @ 20:31:17
Postat av: Kattis

Ja men då är det samma som jag kollat på. Skitsnygg!!!

2007-04-25 @ 11:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0