Slött

Vilken påskhelg. Vi har absolut inte gjort ett skit. Anledningen till det är ju att Isabella inte har varit kry så vi har inte kunnat åka någonstans. I dag gick vi till parken en sväng och spelade fotboll och lekte i sandlådan. Det är typ den enda aktivitet vi har gjort. Annars har vi bara slöat. Sovit middag tillsammans, tittat på film, ritat och lekt. Rätt skönt och avkopplande även om jag, den rastlösa människan av de alla, känner att det kryper i kroppen när jag inte får hitta på saker. Men jag behöver koppla av så det var säkert bara nyttigt att påskhelgen inte blev som planerad.

image90

Kommentarer
Postat av: Charina

Oj vad vår ni har! Jag är tveksam om det ens kommer att se ut så där här uppe då ni kommer upp om en månad.
Det är skönt att slöa, man mår gott av det!

2007-04-08 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0