Snodd av Kerran

Tre saker som skrämmer mig...
1 Döden
2 Getingar
3 Spya

Tre personer som får mig att skratta...
1 Patrik
2 Kalle 
3 Isabella

Tre saker jag älskar...
1 Min familj och vänner
2 Resa
3 Mat

Tre saker jag inte förstår...
1 Ekonomiska termer
2 Vegetarianer
3 Techno

Tre saker som finns på mitt skrivbord...
1 Flera uppdruckna koppar kaffe
2 En massa tidningar
3 En telefonbok

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
1 Se mina barn växa upp
2 Gifta mig
3 Skriva en bok

Tre saker jag kan göra...
1 Skriva en text jävligt snabbt
2 Säga vad jag tycker
3 Planera

Tre saker jag inte kan...
1 Hålla mig borta från god mat
2 Hålla käften
3 Hålla mig från skratt då folk ramlar

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på...
1 The Arks nya skiva
2 Fix You (Coldplay)
3 Kloka människor

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
1 Italienska.
2 In Design
3 Måla akvarell

3 favoriträtter...
1 Oxfilé och potatisgratäng
2 Palt
3 Kyckling med grön curry

Kommentarer
Postat av: Kattis

Gillar dina listor!!

Ja kan ni inte ta och gifta er... är så fruktansvärt sugen på att gå på bröllop! ;)

2007-04-23 @ 21:10:06
Postat av: Charina

Skulle inte du gifta dig nåt häftigt datum, börjar bli sista chansen nu..070809.. Sedan blir det ju mer och mer höst, fast det har väl sin charm det med. Jag ska börja blogga resultat i morgon.. 2000 handicap låter bra, hur länge håller vi på?

2007-04-23 @ 22:48:34
Postat av: A

Charina: Till den 19:e juni! Ska inte gifta mig i år i alla fall...: )

2007-04-24 @ 08:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0