Snodd lista av Erica

Var bor du: Solna
Trivs du där: Superbra!
Brukar du läsa horoskop: Nej, det är ju bara nån som sitter och fabulerar
Festar du mycket: Jag dricker gärna vin, minst en gång i veckan, men jag festar sällan.
Sprit, cider, vin eller öl: Vin till mat, sen gärna drinkar
Brukar du bli för full: Hade en period i vintras då det hände för många gånger. Nu tar jag det lugnt.
Äger du ett busskort: Ja
Vad åt du till frukost: Smaskig frulle hos Linda med smörgås, kaffe, skinka, leverpastej, gurka, juice mm
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Att äta toastskagen med Patrik när barnen somnat. Sen sova tidigt.
Hur svarar du i mobilen: Med mitt namn
Antal timmar sömn inatt: ca 7
Sov du ensam: Nej, vi sov hela familjen i samma rum. Kalle mellan mig och Pata
Vad är det för veckodag?: Söndag
Vad åt du senast: Några bilar ur en bilpåse
Vem fick du sms av senast: Kattiz
Vem ringde dig senast: Linda
Godaste ölen du druckit: Måste nog säga Carlsberg
Vilka hårfärger har du haft: Brunt, svart, röd
Vad såg du senast på TV: Barntv i morse
Vad läser du för bok just nu: Ingen
Längd: 179 cm

Skostorlek: 41, gick upp en storlek för varje graviditet. Hade alltså 39 innan.
Hårfärg: Mörkbrunt
Är du kär i någon: Ja

Vad gör du om ett år: Ingen aning
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja i ett radhus i Sollentuna
Dricker du: Ja, just nu en cola
Vilken parfym använder du: Olika
Vilka skor använder du: Senast mina fodrade mockastövlar
Dagens klädsel: Just nu, pyjamasbyxor och en slit och släng-tröja
Hur mår du? Nöjd, glad men sjukt trött
Stör du dig på något just nu? Ja, att det inte är tipp topp hemma. Det ligger tidningar och annat skräp på bord och bänkar som jag vill städa undan men inte orkar.
Senaste goda gärningen? Att jag sa åt en kvinna i torsdags på kändisfesten att hon hade toalettpapper som släpade under skorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0