Tv-kändisar

I går gjorde mina bröder tv-debut. De har varit statister i serien "Höök" och eftersom de inte vetat vilket avsnitt de skulle vara med i har mamma suttit som klistrad framför tv:n varje vecka för att inte missa dem. I går var sista avsnittet och eftersom de inte hade varit med ännu ringde mamma och sa "Ikväll A. Ikväll är Daniel och Micke med på tv."

Jag ser ju viktigare saker (Desperate Housewifes) den tiden men spelade ändå in "Höök" för att kunna se på det efteråt. När mitt program slutade var det några minuter kvar av "Höök" som jag kikade på innan jag skulle börja spola och leta efter bröderna. Men då, i sista minuten av serien, dyker de upp. 

Daniel sitter vid ett bord och dricker öl, men man ser knappt att det är han. Micke vandrar förbi kameran två gånger med en öl i handen och hejar på någon. Sen var deras tid i rutan slut. 

Daniel ringde mig efter programmet och sa att reportrar hade börjat ringa och ville göra intervjuer. Han var så poppis att han hade stängt av sin mobil. Jag undrar om de får en biljett till Oscarsgalan nästa år? Kanske Daniel blir nominerad för bästa biroll? Hoppas jag får följa med i så fall. 


Kommentarer
Postat av: Kattis

Nä vad kul att dina brorsor är med i Höök. Måste se det på söndag (brukar se reprisen då)

2007-04-18 @ 09:32:26
Postat av: KB

Satt o halvsov o irriterad över att det kom sist. Kunde ha kollat på House!!

2007-04-18 @ 10:05:06
Postat av: Erica

Haha... Micke var halvt tokig där han satt... Kolla, Kolla.. där är jaaaaag! =) Vilket ham!!!
Man kan se om allt på svt.se

2007-04-18 @ 11:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0