Veckan som ligger framför mig

I dag får jag njuta av den soliga varma dagen genom att titta på den genom fönstret. Ska ta mina kaffepauser ute på gården så jag hinner lapa lite sol för i morgon är den borta. Då ska det bara bli tio grader och då åker jackorna på igen. Till helgen sägs det att temperaturen sjunka ända ned till fem grader. Burr! Snacka om aprilväder.

Veckan framför mig är en vanlig jobbvecka. På torsdag ska jag visserligen på en kändisfest så jag återkommer med rapport därifrån. I övrigt händer det inte så mycket annat än det vanliga- jobba, hämta barnen, äta och sova typ. Men det innebär också att jag kommer att kunna äta nyttigt och träna mycket. Behövs efter alla slavriga veckor. 

Ser otroligt mycket fram emot helgen då familjen ska till Söderköping och våldgästa min kompis Linda. Blir hur kul som helst! Puss på dig vännen vad jag längtar efter dig!



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja detsamma!!! Det ska bli så grymt kul att få träffa er.. Det är så tråkigt att vi inte bor nära varandra som förr. Tänk då hade vi kunnat träffas och skvallra och ha kul jätteofta, men vi får ta igen allt på lördag. F** vad kul det ska bli!!
Emil längtar lika mycket som jag efter sin kompis..:-)
Kram kram

2007-04-16 @ 13:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0