Bla bla bla

Ikväll har Josse och Arvid varit här. Vi har käkat mat från Mc Donalds och surrat. I övrigt har det inte hänt så mycket. Känner mig svintrött eftersom Kalle blödde näsblod i natt och jag var uppe med honom och kom i säng sent. Ska försöka krypa ned tidigare ikväll.

Har förresten upptäckt Facebook. Lite sent, jag vet, men man kan inte vara snabb på allt. Det är i alla fall superkul att kolla vilka som är med och skaffa vänner. Svårt att förklara men de som vet vad det är förstår vad jag menar. Lägg upp er ni som läser detta så jag får ännu fler på min lista!

Detta var förmodligen ett av mina tråkigare inlägg, men ibland händer det inte så mycket i ens liv. I dag var det by the way riktigt roligt på jobbet eftersom det hände lite grejer men det var ju mindre intressant för er.


Kommentarer
Postat av: KB

Det är bra att du har en intressant jobb som du trivs med... hade varit hemskt om du bytt jobb och känt att det inte hade varit bra.
Kram

2007-08-22 @ 08:43:31
Postat av: Erica

Jag förstår inte riktigt det där med facebook, tycker sidan är jättestrulig, men tänker iallafall ha kvar den =)

2007-08-25 @ 15:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0