Håll i hatten Ida!

Talet till Ida är klart! Jag, Jenny och hennes lillebror David slog våra kloka hjärnor ihop och fort var det gjort så hade vi ett tal som sammanfattar allt vi vill säga. Käkade gott på Helenes krog och drack lite drinkar, men mest av allt pratade vi. Vi ses inte så ofta så det var kul att uppdatera oss lite på vad som hänt sedan sist.

I dag har vi njutit av det vackra vädret. Har tillbringat flera timmar på gården tillsammans med Linda och Dan. Barnen har busat för flera veckor framöver och vi har pratat och lapat sol. Såna här dagar som i dag har det inte varit många av den här sommaren.

Nu väntar middag och övernattning hos Patrik och Wiveka!

Kommentarer
Postat av: Ida (snart Renlund!)

Oj, oj, oj vad roligt det ska bli! Jag blir faktiskt lite nervös också, vad har ni hittat på??? Men mest av allt längtar jag till dagen D, det ska bli så roligt att få träffa dig och alla andra vänner och släktingar och få dela våran dag med er. Jag blir pirrig bara jag tänker på det. Sen vill jag att du ska veta att jag är så glad att jag har såna kompisar som dig och Jenny, som har varit med mig sen vi var pyttesmå. Nackdelen är ju dock att ni vet allt jag gjort sen vi var pyttesmå ...!!

2007-08-11 @ 22:41:24
Postat av: A

Ser fram emot din stora dag! Ska bli riktigt roligt!!! Puss på dig vännen!

2007-08-12 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0