Moll

Livet är upp och ned. Just nu är det ned och jag känner sorg och ledsamhet. Någon jag älskar mår dåligt och jag lider med Någon. Tiden läker alla sår säger man ju och jag hoppas verkligen att det är så.

I övrigt inte mycket nytt under solen. På tal om sol så är det förresten endast fem veckor kvar tills vi ligger just under solen i Grekland och det ser jag enormt mycket fram emot. Köpte solskydd till barnen idag och har fixat klart alla papper till Isabellas pass. Nu är det bara att gå ned till passexpeditionen kvar vilket ännu inte har skett. Och leta fram mitt jäkla pass också förstås.

Jag är fast på Facebook. Jag till och med drömmer om Facebook. Har det gått för långt då?


Kommentarer
Postat av: Charina

Det är jobbigt när någon när och kär mår dåligt.
Jag måste dock fråga vad som gör dig fast på Facebook, har varit där och kikat runt och inte fattat riktigt vad som är så underhållande..

2007-08-27 @ 21:38:48
Postat av: A

Jag kan inte sätta fingret på vad det är som är så roligt. Man fastnar, skaffar vänner, går med i nätverk, gör tester, kollar in andras sidor, letar efter gamla bekantskaper. Hmmmm. Blev du klokare?

2007-08-27 @ 21:43:35
Postat av: Kattis

har också fastnat i facebookträsket... fattar dock inte hälften. tar mig liksom inte tid att utforska utan kikar mest runt!

2007-08-27 @ 22:08:23
Postat av: Charina

Jag måste nog ta och göra en lite mer ingående undersökning av detta. Jag hittade inget som såg vidare skoj ut, men det du räknade upp låter ju trevligt..

2007-08-27 @ 22:11:15
Postat av: Erica

Jag fattar inte heller det där facebook. Det är så strulig den där sidan... Kan dom inte ha version på svenska i alla fall... Den är plottrig och svår tycker jag =)

2007-08-27 @ 22:12:06
Postat av: KB

Det brinner som fan i Grekland. Vart ska ni nånstans?

2007-08-27 @ 22:22:49
Postat av: A

Det brinner på fastlandet, vi ska till kreta så det är nog lugna puckar får vi hoppas.

2007-08-28 @ 08:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0