Paj och rosévin

I dag har jag varit en hurtbulle! Började dagen med en timmes träning. Cyklade till jobbet och sedan simmade jag en halvtimme och det var fantastiskt skönt! En bra start på dagen eftersom jag kände mig hur pigg som helst sedan.

Det är över 30 grader varmt ute för en gångs skull. Lite surt för alla som började jobba idag kanske, men å andra sidan sägs det att glädjen är kort. Redan på onsdag kommer regnet igen. Jag och Josse passade på att ta till vara på den ljuvliga värmen. Vi käkade Västerbottenspaj hos oss efter jobbet och delade på en flaska iskallt rosévin på balkongen. Riktigt härligt och faktiskt första gången på hela sommaren jag sitter på balkongen och njuter.

Nu ska jag lägga mig och glo på "24". Pata är och spelar poker så jag får ha makten över fjärrkontrollen för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: KB

Fy fan vad äckligt hurtig du är då!!!!!!

2007-08-07 @ 15:45:21
Postat av: Linda

Vad duktig du är!!
Förresten nu har jag skickat bilder.
Kram

2007-08-07 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0