Trötter

Rör på mig, lever relativt nyttigt och sover gott om natten, men ändå känner jag mig trött. Det är märkligt. Jag kanske behöver käka extra järn eller nått. Eller ha lite ledigt kanske. Det var ju ett tag sedan eftersom jag just bytt jobb.

Och passande nog är jag just ledig nästa torsdag och fredag. Då ska jag hem till mamma och pappa i Luleå och vila ut. Ska bli underbart skönt. Den egentliga anledningen till att jag åker upp är ju att jag ska på bröllop. Min barndomsvän Ida gifter sig och jag skulle förstås inte missa hennes stora dag för allt i världen. Vi ska slå klackarna i taket, så helt lugn blir ju resan inte.

I morgonkväll ska jag och en annan barndomskompis, Jenny, förbereda inför nästa helgs bröllop. Hon har kommit ned till Stockholm och vi ska träffas på Helenes krog efter jobbet och käka och skriva tal. Och dricka lite vin förstås för att höja kreativiteten! Blir mycket roligt!

Nu ska skitungarna badas!


Kommentarer
Postat av: KB

Briandstorm med lite vin... det kan inte bli bättre :-) Vilket tal det ska bli....

2007-08-10 @ 07:59:50
Postat av: KB

Såg att det slank in en extra bokstav där...

2007-08-10 @ 08:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0