Urk!

Inte nog med att jag har feber och känner mig risig. Kalopsen jag åt till lunch var inte den fräschaste och kort efter lunchen började jag känna hur magen svällde och hur jag började må illa. Fick sitta och andas frisk luft och hålla mig från att kräkas resten av dagen.

Magen är fortfarande som en spärrballong och jag rapar och mår illa. Kommer förmodligen aldrig mer att käka kalops i hela mitt liv. Bara tanken på det får det att vända sig i magen.

Pata som är och spelar golf ska köpa med sig Mc Donalds hem till oss när han kommer om en timme. Hoppas jag har blivit sugen då får just nu vill jag aldrig mer se mat. Fy sjutton.

Kommentarer
Postat av: Charina

Usch vilken otäck känsla det där är. Själv kan jag inte äta tacogratäng/paj längre av samma anledning som dig och kalopsen.
Hoppas du mår bättre snart!

2007-08-29 @ 19:43:05
Postat av: Erica

Å tacopaj är ju såå gott!

2007-08-29 @ 21:23:06
Postat av: Charina

Jo, jag minns att det var gott när jag åt det. Men som jag mådde efteråt vill jag aldrig må igen, ryser bara jag tänker på det.. HUU

2007-08-29 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0