Vi sover inte i samma sovrum

Ni läste rätt. Vi har en kris här hemma. Varje morgon vaknar Patrik i soffan i vardagsrummet och jag ligger ensam i sängen.

Men lugn. Det är inte för att vi vill slå ihjäl varandra eller så. Det är för att han får svinont i ryggen av sängen. Jag får också ont, men jag kan stå ut hela natten. Vi har vänt på madrassen åt alla håll och kanter för att kolla om det känns bättre på ett ställe än nått annat. Men icke.

Så nu blir det till att punga ut dyra slantar på en ny madrass. Det är ju ett måste eftersom jag faktiskt vill ha min man i sängen bredvid mig. Jag skulle helst vilja att hela familjen sov i samma säng. En jättesäng som täckte hela rummet. Tänk så mysigt.

image140
De jag helst delar säng med!

Kommentarer
Postat av: Charina

Tänk så trångt var min första tanke =) Delar säng med Erik, Selma och Eddie och tycker att mina tio cm plats (som jag dessutom delar med en rätt stor kula på magen) inte är riktigt nog för att jag ska sova bra. Jag har dock hört att det är många som placerar ytterligare en 90 eller 120 cm säng bredvid dubbelsängen och då blir det ju gott om plats.. =)

2007-08-02 @ 20:03:32
Postat av: Linda

Hej vännen!
Men åhhhh vad söt dom är!!! (alltså barnen:-))
Vi ses på lördag. F** vad kul det blir!
Kram kram

2007-08-02 @ 20:05:46
Postat av: Patrik Ljungström

Jag tror inte det är fel på madrasserna.
Om det är nå´n som är söt på bilden så är det Pata.

2007-08-03 @ 08:42:17
Postat av: Pata

Jag håller (som jag tidigare sagt) alltid med Patrik L.

2007-08-03 @ 09:40:46
Postat av: A

Patrik- tänk jag visste när jag skrev inlägget att du skulle säga att det inte var ngt fel på madrasserna. Du är förutsägbar! : )

2007-08-03 @ 09:41:12
Postat av: Patrik Ljungström

Öppet mål.....

2007-08-03 @ 09:44:24
Postat av: Erica

Jag håller inte riktigt med Patrikarna. Nog FAN är väl barnen sötast, utan tvekan. Nog är Pata rätt söt ändå, annars skulle ju inte barnen va så söta (fast det är väl mest Annelis anlag). Pata ser ju så förgrymmad ut eller så är det något väldigt intressant på TV:n som gör att han ser så sammanbiten ut. AIK kanske loosade en match??? *haha*

2007-08-03 @ 11:51:01
Postat av: KB

*sjunger* Pata, sexbom sexbomb ... tjallalallaaaaa *haha*

2007-08-03 @ 11:58:05
Postat av: Helena Wikström

Tjaa, det är väl bara att ta på hjälmarna och cykla iväg och köpa nya sängar...??

2007-08-03 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0