En rapport från the house!

Datorn är inkopplad och jag tar typ min första paus på två dagar. Är HELT slut! Men jag går på överskottsenergi och lycka för nu sitter vi i vårt hus och det är alldeles underbart! Har tio kartonger kvar att packa upp och nu börjar det likna ett hem. Dessutom har vi julstämning i huset. Äntligen!

Tyvärr har vi också lite sjukdom. Kalle är snorförkyld, Isabella har fått snuva och jag känner i kroppen att det gärna vill bryta ut. Det blir därmed till att vara hemma i morgon vilket i och för sig är bra eftersom jag har en miljon saker att göra. Men å andra sidan är det inte helt lätt att göra saker med två ungar hemma som dessutom är gnälliga för att de är sjuka. Hoppas det går över snabbt eftersom jag jobbar min sista vecka på Expressen nu. Sedan väntar ett härligt- och välbehövt- jullov.

Lovar att återkomma med lite bilder på VÅRT (har inte fattat det ännu) hus!

Kommentarer
Postat av: Kattis

GRATTIS till huset & flytten. Har tänkt på er i helgen... :-)
Har ni fått veta om någon tar er (gamla)lägenhet redan vid nyår, eller?
Ska bli så kul att se bilder. Väntar med spänning!

Trist med sjuka barn - hoppas du klarar dig i alla fall!
Kram!

2007-12-16 @ 22:00:16
Postat av: Linda

Grattis!!
Jag gick och tänkte på dig för ca 15 minuter sen och undrade hur det går för er... Jag undrade om du hade lyckats få lite julstämmning. Och jag är glad att höra att du har fått din julstämmning, då jag vet att det betyder mycket för dig!:-)
Jag hoppas verkligen att ni trivs i erat nya hus och jag ser fram emot att få komma och se det fina huset.
Krama alla från oss(även dig själv).

2007-12-16 @ 22:40:06
Postat av: Lotta

Åh vad skönt att ni är på plats! Nää, jag är inte gravid igen. Med en galen trotsig tvååring som bara skiker neeej och får meltdowns typ 10 ggr/dag är detta helt uteslutet!!!
Julbordet på Naglo var ok. Var bara där mellan 17-20 sedan gick vår barnvakt och jag var tvungen att åka hem. Lägg in bilder på huset nu!!!

2007-12-16 @ 22:50:01
URL: http://vimmelmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0