Lilla julafton

Är uppe i Luleå hos mamma och pappa och njuter av lugnet, god mat och min familjs sällskap. I går hade vi lilla julafton med familjen. Vi åt gott julbord och sedan öppnade vi julklapparna. Det var främst jag, Patrik och barnen som fick klappar och jag fick bland annat ljusstakar, en vacker ljuslykta, en duk, kastruller. Bra och fina saker till vårt nya hus.

På kvällen spelade vi förstås spel och drack lite vin. Kattiz hade fått spelet "Melodifestivalen" som var riktigt roligt! Vi körde tjejerna mot killarna och tjejerna vann förstås. Både jag och Kattiz är ju schlagernördar.

Tyvärr är Isabella sjuk. I går var hon väldigt dålig med över 40 graders feber och snuva. I dag är hon bättre och jag hoppas att det går över snart så hon kan vara ute och leka lite. Här är det i alla fall några centimeter snö ute.

Har sovit till elva i dag då vi inte var i säng förrän två och sedan har jag varit uppe med Isabella flera gånger i natt. Nu ska jag och Kattiz åka med Kalle och Mikaela till Leos lekland och sedan ska jag till Brio där det tydligen är halva priset på sällskapsspel. Det kan man ju aldrig få för mycket av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0