Slött

Inte mycket att säga om den här dagen. Vi har tagit en riktig slödag. Alla sov till halv elva och sen har vi varit ute på promenad. Isabella är pigg och glad igen och fick åka på sparken vilket hon tyckte var jättespännande.

Ikväll har vi varit hos Daniel och Kattiz och planerat menyn till nyårsafton. det blir toast skagen till förrätt och tournedos, klyftpotatis med rotsaker i ugn och kantarellsås till varmrätt. Blir hungrig bara jag skriver det. Vi kommer att tillbringa första delen av kvällen hemma hos Daniel och Kattiz där vi ska laga mat tillsammans och äta. Sen ska vi lägga barnen hos mamma och pappa och så ska vi dra på party hos Janne och Helena! Blir väldans trevligt!

Nu väntar en god kvällsmacka innan det är dags att sova. Ska försöka komma i säng innan tre i natt vilket det har blivit nästan varje kväll hittills. Och på tal om kvällsmackan. Som vanligt då jag är här ökar jag några kilon. Tur att det snart blir vardag igen så jag får ställa saker och ting till rätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0