Stackars mig

Barnens förkylningar håller i sig, men nu är det mycket mer synd om mig än om dem. Jag har haft feber och ont i kroppen hela dagen, haft huvudvärk och varit sjukt trött. Har inte ätit på hela dagen eftersom jag dessutom haft magsmärtor. När Patrik kom hem stupade jag i säng och sov i några timmar och är nu uppe på benen igen.

Gick till skafferiet och letade efter något att äta som var skonsamt för magen, men hittade inget. Istället stod ett par överblivna våfflor på bänken som barnen och patrik ätit till middag och de såg så goda ut att jag tryckte i mig två stycken. Sådär halvbra. Känner hur min mage i detta nu börjar förbereda sig för att göra mig riktigt illa.

Med tanke på sjukdomsläget har det inte hänt mycket i huset i dag. Har påbörjat arbetet med att lägga in kläder i min kläkammare och klätt julgranen. Thats it!

Nej, nu ska jag ta en dusch och krypa tillbaka i sängen. Nu börjar min mage protestera mot våfflorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0