Dag 4

I dag har jag fått gå ifrån Isabella på i inskolningen i, håll i er nu, fem minuter! Hon vinkade hej då och fortsatte sedan lungt leka. I morgon hoppas jag att jag får gå ifrån lite längre. Det går ju så himla bra så jag tycker inte att de behöver dra i bromsen!

Nått som däremot inte går så bra är min förkylning. Jag mår rent ut sagt skit! Gick och la mig halv nio i går kväll men kunde verkligen inte sova. Det bara kröp i kroppen på mig. Inte förrän klockan två lyckades jag äntligen somna. Sen när jag vaknade i morse hade jag grymt ont i halsen, kunde knappt svälja. Nu är det bara ögon- och öroninflammation som saknas, sen har jag gått igenom allt. Har ont i kroppen, halsen, har tjockt i luftrören, ont i huvudet, snuva och hosta.

I dag skulle jag ha ätit lunch med Monia, en mamma på dagis, och ikväll skulle jag ha träffat Linda och Kerran över några glas vin och höra om Kerrans nya jobb. Men allt blev inställt. Fyyyyy vad det är synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0