Det viktigaste i medicinskåpet

Sofia Wistam berättar i tidningen i dag att hon tog sex Treo om dagen för att bli pigg och att hon även varit beroende av nässpray. Jag förstår till hundra procent besattheten man kan få av nässpray. Jag håller själv på att vänja av mig nu efter att ha använt det under min förkylning. Så fort jag blir snuvig åker jag dit. I mina värsta stunder har jag använt det varje dag i åtta nio månader. Men på senare år har jag blivit duktig på att sluta snabbt. Jag blev nämligen livrädd då en läkare sa att om jag inte lägger av kommer jag att tappa luktsinnet för gott.

Andra mediciner som jag kanske "missbrukar" är Alvedon och Novalucol. Framförallt Novalucol. Jag får nästan panik om jag inte har det hemma och därför har Patrik köpt hem den största förpackningen han kunde hitta så att jag ska känna mig lugn. Att ha halsbränna är bland det värsta jag vet- nästan lika hemskt som att vara täppt i näsan. De här tre sakerna är de absolut viktigaste sakerna i mitt medicinskåp.

Kommentarer
Postat av: Erica

Sex treo om dagen...? Då måste även hon vara missbrukare av Novalucol... =)

2007-02-21 @ 15:03:26
Postat av: A

Haha, ja kanske det! Vad missbrukar du? Förutom sex, vin och cigg?

2007-02-21 @ 15:08:45
Postat av: Erica

Hmm tror bara det är dom tre!!!

2007-02-21 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0