Har inga tårar kvar

Vet inte hur många liter jag grät igår till säsongsavslutningen av Greys. Satt med en filt över huvudet och bölade. Varje tisdag har varit en sorts ventilationskväll för mig eftersom jag alltid gråter en skvätt till programmet. I går var det visserligen inte en skvätt utan hur mycket som helst! Buuhuuu, vad bra och sorgligt det var! Sörjer att det är slut, men samtidigt ser jag fram emot starten av Desperate Housewifes nästa vecka!

Satan i gatan vad kallt det var i morse. Det var en sån isande kyla att jag inte klarade av att gå min dagliga promenad till jobbet. Frös för mycket om benen. Vet att det bara är början av februari men, KAN DEN HÄR JÄVLA VINTERN TA SLUT NU? Vill ha vår!!!!



Kommentarer
Postat av: Erica

Hur kallt har ni då?? Här är det i dag -23 och det snöar..igår var det närmare -30!!! Ni har ju snart vår ni... här är det lääänge kvar!

2007-02-07 @ 10:08:54
Postat av: A

Det var 13 minusgrader i morse och det är kallt här nere. Isade och bitande kyla. Men skratta du...för det vet jag att du gör! : )

2007-02-07 @ 11:04:50
Postat av: Linda

:-)
Jag känner igen beskrivningen..:-)
Usch vad man kan gråta till ett tv-program...Det är tur att det börjar i mars redan!

2007-02-07 @ 13:32:29
Postat av: Erica

Haha jag skrattade lite, men jag vet att -13 är rätt kallt dät nere dock... Huvva, du tog väl på dig långkalsongerna under jeansen :-)

2007-02-07 @ 13:50:25
Postat av: A

Linda- jaha då sa de mars alltså...jag trode jag hörde fel! Är det så? Måste kolla upp!

Erica- vaddå långkalsonger?

2007-02-07 @ 14:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0