Jävla skit!

Fredag- normalt min favoritdag men i dag bryr jag mig inte. Jag mår fortfarande inte bra och vill helst bara skita i allt och lägga mig och sova. Om jag äter värktabletter var sjätte timme kan jag vara en glad mamma, men utan dem vill jag helst inte röra mig eller vara bland folk. Faans, faan!

I dag har jag gått ifrån Isabella en kvart på dagis och det gick som väntat utan problem. Hon lekte på som vanligt. Nästa vecka blir det som tur är lite längre stunder och jag är förhoppningsvis frisk och kan smita iväg och träna som jag planerat.

Har tröstshoppat strumpbyxor och ett fint rosa skärp med snyggt spänne idag som jag ska ha till svart klänning i morgon när vi ska bort på middag och då jag tänker se till att vara frisk!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad skönt att det går så bra för Isa. Hon är såååå duktig :)

2007-02-16 @ 14:57:19
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0