Listdax

Var är du nu?
På jobbet förstås

Lakrits eller choklad?
Lakrits

Barndomsidol?
Vet inte om jag hade ngn idol, jag gillade snygga killar- mest han Ralph Macchio från Karate Kid

Vilken tid gick du upp idag?
06.30

Vad ska du göra i helgen?
Ha en liten födelsedagsmiddag och se på Melodifestivalen

Hur brukar du ta dig fram?
Jag går

När kräktes du senast?
För någon helg sedan när Linda och Linnea var på middag. Uschan vad jag mådde pyton.

Din favoritlåt just nu?
Kan inte låta bli att vara förälskad i Coldplays "Fix You". Lyckost Gwyneth Paltrow som fått den skriven till sig.

Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Lön från jobbet

Har du sovit i din egen säng inatt?
Yes

Det roligaste i ditt liv på länge?
Det kan jag inte berätta, sorry!

Vad är Gud?
Jag vet inte, men jag pratar med honom ibland och hoppas på det bästa.

Senaste alkoholintag?
Två glas rödvin i lördags

Vad tycker du om sex före äktenskapet?
Man kan för fan inte köpa grisen i säcken

Har du haft mörkt hår?
Man kan inte ha mycket mörkare

Det starkaste du druckit?
Hembränd Turkisk Peppar när jag var 18...fy fan. Jag slocknade rätt fort.

Vad såg du senast på tv?
Barn-tv i morse

Vad ska du göra idag?
Inte mycket. Jobba klart och åka hem och tvätta.

Har du bott i något annat land?
Nej och jag tänker inte göra det heller

Är du morgonpigg?
Verkligen inte

Vad är du beroende av?
Just nu- ingenting

Vem snackade du med senast?
Åsa

Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Om jag tyckte det jobbar jag med fel grej

Vad luktar gott?
Nytvättat, goda parfymer, mina barn och bebisar

Har du borstat tänderna idag?
Naturligtvis

Vad är du snabb på?
Skriva, sminka mig, göra mig färdig...jag är snabb på det mesta. Jag är oerhört effektiv som människa.

Kommentarer
Postat av: Erica

Fix you är hur bra som helst.. även Clocks, snäppet bättre!

2007-02-28 @ 17:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0