Lovely!

Sådär! Nu mår jag bra igen! Ska vänta några dagar och sedan bär det av till gymet igen!

I dag har Isabella sovit på dagis och det gick väldigt bra. Hon hade somnat i frökens famn och när jag kom dit efter att ha varit borta i tre timmar låg hon sött och sov på sin madrass precis som de andra barnen. Tyvärr vaknade hon efter en timme då något av de andra barnen grinade till och därför var hon utom sig av trötthet när vi kom hem. Så det var bara att lägga henne igen. Hon älskar ju att sova och jag förstår inte hur hon ska kunna minska sin sömn från tre timmar till en och en halv. Hon har ju precis gått ned från fem timmar.

Har haft en underbar dag utan barn. Har käkat lunch med Malin, shoppat lite fina kläder till Isabella, köpt ett par leggings till mig själv och ett nytt sällskapsspel. Finns det något bättre än att komma hem med en massa påsar? Men det var det barnbidraget!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gått ner från fem timmar? MEnar du att hon sovit middag i fem timmar tidigare?????

2007-02-21 @ 19:12:36
Postat av: Anonym

Från och med nu ska jag alltid skriva under med mitt namn. SÅ här
//Charina
=)

2007-02-21 @ 19:13:40
Postat av: A

Ja, hon brukade sova 2, 5 timme på förmiddagen och drygt 2, 5 timmar på eftermiddagen. Sen somnar hon halv åtta och sover i sträck till halv åtta på morgonen. Inte många timmar vaken alltså....Och från det till att nu plötsligt sova en och en halv timme om dan! Du fattar att hon är slut!

2007-02-21 @ 19:17:15
Postat av: Anonym

Ja just ja, jag hade glömt att de sov flera gånger per dag tidigare. Fast inte tror jag då Selming sov så myycket, skönt. Selma har börjat krångla mycket med middagsvilan så jag är helnöjd med att hon börjar fsk så får de ta det problemet istället.
Jo, jag kan tänka mig att hon är trött, dessutom alla nya intryck och människor på fsk..

2007-02-21 @ 21:11:46
Postat av: Anonym

Glömde..
/Charina

2007-02-21 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0