Min helg

Två timmar kvar. Sen stänger jag av datorn och går på mammaledighet! Underbart! Ser så fram emot min helg. Här är upplägget:

Fredag: Åka till en inomhuslek med barnen, handla, äta god middag, mysa och se Lets Dance, sova i tid.

Lördag: Ta en promenad med barnen och Kattis på förmiddagen. På eftermiddagen kommer Linda och Linnea, laga god middag tillsammans och äta, dricka rödvin, se Melodifestivalen, surra, dricka drinkar och vin.

Söndag: Äta lunch på Max, vara ute och leka, ta det allmänt lugnt, vänta på att Patrik ska komma hem.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som en mysig helg. Jag önskar nästan att vi bodde kvar så vi kunde träffa er i parken och leka!:-)
Du som vet hur allt går..!:-)
Vilka går vidare på lördag?
Kram kram

2007-02-08 @ 12:55:25
Postat av: A

Haha, kolla ovan så ser du mitt tips!

2007-02-08 @ 13:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0