Snodd lista av Kerran

10 FAVORITER
Färg:
Svart
Mat: Kött
Band: Vet inte
Film: Crash
Bok: Skam
Sport: Bryr mig inte
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: Kväll

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Glad
Smak: Tandkräm
Kläder: Morgonrock
Bakgrund: Bolibompa morgon-tv
Nagellack: Inget
Tid: 10.21
Omgivning: Kalle som sitter i soffan
Irritationsobjekt: Att jag fryser om fötterna

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Patrik, mamma, Linda
Du tycker om: Min familj och mina vänner- fler än tre...
Du inte gillar: George Bush, Anna Book, Carola och ett gäng andra men jag fick ju bara nämna tre

2 VAL
Kaffe eller te:
Kaffe med mjölk.
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN: Att en hemlig dröm blir verklighet

Kommentarer
Postat av: Kattis

Och vad är den hemliga drömmen då? *nyfiken* :-)

2007-02-18 @ 10:29:29
Postat av: A

Det vet du! Om du tänker efter. Men schhhhh!!!!

2007-02-18 @ 13:50:33
Postat av: Kattis

Aha, då vet jag ju vad det är! Shhhh!!! ;-)

2007-02-18 @ 14:21:49
Postat av: Kerstin

Hurra för listor :)

2007-02-19 @ 11:16:36
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0