Sörjer

Snyft! Idag slutar min vän Åsa på tidningen! Har varit och käkat en god avskedslunch med henne och firat med en starköl(!) till maten, hör och häpna. Ja, vad fan, jag skriver säkert bättre! Haha!

I övrigt är det en vanlig tråkig dag. Har tvättstuga och eftersom vi inte fått en tid på över en vecka så svämmar tvättkorgen över. Barnen har nästan inga rena kläder kvar, Kalle fick gå till dagis i skjorta...Men så är det när man inte har någon egen tvättmaskin.

När vi blev gravida med Kalle sa vi att vi skulle inhandla en. Det har ännu inte blivit av. Men jag tycker faktiskt att vi klarat oss bra, förutom då det som den här gången inte finns några lediga tider som passar in.

Det har varit lite kändisar i min blogg den senaste tiden. Jag har ju inte jobbat så mycket kväll och det har varit rätt lungt och skönt måste jag erkänna. Men snart lovar jag att jag ska ge mig ut på röda mattan igen! Håll ut!

Kommentarer
Postat av: Erica

Varför tror du vi skaffade en tvättmaskin...och vi har inte ens barn? Dessutom bor vi högst upp utan hiss! När vi (jag) sen tappade bort den där cylindern som man låser fast på bokningstavlan så köpte vi en tvättmaskin. Det har aldrig varit så roligt att tvätta förrens nu =)

2007-02-28 @ 12:33:58
Postat av: A

Nej, jag vet. Det måste vara asskönt! Folk brukar säga att de inte fattar hur vi med två barn klarar oss. Men jag tycker faktiskt att det funkar rätt ok...

2007-02-28 @ 12:48:58
Postat av: Kattis

Hälsa Åsa så mycket från mig!! (mailar dig snart!)

2007-02-28 @ 15:11:35
Postat av: Charina

Jag kan inte fatta hur ni med två barn och klarar er?

2007-02-28 @ 15:29:31
Postat av: Charina

´Visst är det för lite kändisar här nu, din blogg är ju den enda flärd och glamour jag har i mitt liv så ut och upplev någon skvallrigt nu =)

2007-02-28 @ 15:31:31
Postat av: Charina

och sedan tycker jag att det hintas lite hit och dit om att det är något spännande och superroligt som händer/på väg att hända i ditt liv som du håller inne med. VI VILL JU VETA...

2007-02-28 @ 15:33:02
Postat av: Erica

Fy fan vad jag hatar hemlisar... är så jävla nyfiken av mig ju!!! *grr*

2007-02-28 @ 16:20:23
Postat av: A

Charina- Hahaha! Ja jag hintar lite. Det är faktiskt lite spännande saker på G och jag lovar att berätta snart. En sak ska jag avslöja om någon vecka. Och jag lovar att jag ska ut på röda mattan snart så du får lite glamour!

2007-02-28 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0