Systrarna Graaf

Hoppas att ni såg på dokumentären om de underbara systrarna Graaf och deras härliga mamma Linda igår! Har träffat familjen många gånger och kan säga att de är lika fina människor som de utger sig för att vara! Hannah och Magdalena är roliga som fan. Speciellt Magda! De saker som kommer ur hennes mun ibland är inte lämpat för små öron. Hannah är lite mer dämpad och vän i sin framtoning, men man ska inte låta sig luras. Även hon har en vass tunga. Underskatta dem aldrig och tro att de är dumma blondiner som inte har annat än stora bröst. Då är ni helt fel ute.
 
                                               133335-36

Såg att jag syntes tydligt i bild. En riktig liten linslus, men det var inte medvetet. Synd att jag såg så konstig ut bara när jag nu fick så pass mycket tv-tid! Haha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja fan vad jag skrattade... Jag satt och såg det programmet. Och när det kom till när hon hade det där om att hon skulle ge ut sin bok, så tänkte jag... VEM är så galen att hon tar med en unge på något sådant (jag tänkte om ungen skulle börja skrika som mina underbara barn:-)) Också såg jag sen att jag kände igen HENNE!!!:-)
Det var DU!!:-)
Hur mår dina små söta barn?
Kram

2007-01-09 @ 12:06:22
Postat av: A

Hahaha, ja men min prinsessa är ju så snäll! : ) Hon sov just då! Hon var bara tre månader gammal och jättetrött, vilket hon i och för sig förtfarande är! : ) De söta barnen mår toppen! Dina då? Puss på dig!

2007-01-09 @ 12:22:15
Postat av: Linda

Jo mina mår bara bra.
Du råkar inte vara ledig på fredag?
Jag ska nämligen till Stockholm lite...

2007-01-09 @ 12:24:55
Postat av: A

Nej tyvärr inte....vilken tid snackar vi om?

2007-01-09 @ 12:28:43
Postat av: Linda

På förmiddagen!

2007-01-09 @ 12:55:26
Postat av: Anonym

Nej då funkar det inte...synd! Men vi ska komma ned snart! : )

2007-01-09 @ 13:10:19
Postat av: Linda

Ja gör det!!!
KRAM

2007-01-09 @ 13:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0