Äntligen

Kort inlägg ikväll men jag har haft fullt upp. Ulrika har varit här och käkat middag och vi har myst och pratat ikapp och stört Patrik som försökt se på fotboll.

Dessutom har jag, efter en månads tid, äntligen fått min nya mobiltelefon! Jag orkar inte ens gå in på allt strul som varit och hur arg allt tjafs har gjort mig. Jag kan bara konstatera två saker:

1. Jag hatar Netonnet. Kommer aldrig mer att köpa en endaste sak av dem. De har strulat från dag ett och jag sitter fortfarande och väntar på att få tillbaka pengar från dem. Muppar.

2. Tele 2 är inte mycket bättre än Netonnet. De har också strulat och jag har säkert ringt hundra samtal till deras jäkla kundtjänst. Nu har jag övergett dem och skaffat Telia igen, dyrare men bättre täckning. Tyvärr är Tele 2 och jag inte färdiga med varandra än. De har lagt på saker på min räkning som jag inte ska betala och det blir med andra ord fler telefonsamtal till dem. Ska njuta när jag äntligen slipper dem.

Nu ska jag lägga mig och leka med min nya leksak en stund. Telefonen alltså.

Kommentarer
Postat av: Erica

Men grattis till den nya telefonen.Blev det en sån som du har velat ha?

2007-07-23 @ 22:50:46
Postat av: A

Ja och den är såååå fin! : )Men jag förstår inte så mycket. Har aldrig haft en ericsson så jag har inte fattat alla funktioner ännu...

2007-07-24 @ 08:30:13
Postat av: Kattis

Åh vad kul med ny leksak... vill också ha en ny!
Men att det skulle ta så länge innan du fick den? Jobbigt med allt strul!

2007-07-24 @ 09:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0