Dålig

I dag har jag inte mått bra. Har fruktat ont i halsen. Det sitter liksom en böld i halsen som gör som att det känns som om något har fastnat där och det gör att jag vill kräkas. Har värk i kroppen och känner att en förkylning börjar sprida sig. Hoppas jag klarar mig som jag oftast brukar göra. I dag har jag gått på värktabletter för att orka jobba och jag har tydligt känt att jag inte varit på topp.

Sprang trots min förkylning i centrum en sväng och inhandlade lektyr till vår utlandsresa. Kom hem med: "Isprinsessan" av Camilla Läckberg, "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson, "Skuld" av Karin Alvtegen och "Snabba cash" av Jens Lapidus. Låter väl bra!

Ikväll ska vi, jag och Pata, mest troligt köpa nya cyklar. Det är utförsäljning på Cykelringen klockan nio och Pata ska dit och slåss om de sista exemplaren. Sen ska jag börja cykla överallt. Till jobbet, till stan, vart jag än ska. Underbart.

När han kommer hem från cykelshoppingen ska vi lägga oss och titta på senaste Beck-filmen. Om jag inte hinner somna först det vill säga.

Kommentarer
Postat av: Charina

Vilken senast Beck? Den japanska Shung....?? eller har den senaste biofilmen kommit på dvd?
Läckberg och Larsson är superbra, de andra har jag inte läst.

2007-07-30 @ 19:57:33
Postat av: Charina

Ja just ja.. Krya på dig!

2007-07-30 @ 19:58:11
Postat av: Kattis

Du kan få alla Läckberg böckerna av mig om du vill!? har alla fem och de är helt underbara... väntar med spänning på den sjätte boken som ska komma i oktober.
Trist att du håller på att bli sjuk. Hoppas det inte bryter ut och att du kryar på dig! Kram!!!

2007-07-30 @ 20:17:28
Postat av: A

Charina- Ja, jag tror den hette så. det är den senaste som kommit på dvd. inte den som gick på bio.
Kattis- Jag lånar gärna de övriga böckerna av Läckberg om det ok.

2007-07-30 @ 20:46:59
Postat av: Charina

Aha.. Shungafilmen är den enda Beckfilm jag tycker är lite halvkass.

2007-07-30 @ 23:06:39
Postat av: Kattis

Alla utom isprinsessan kommer med posten... ;-)

2007-07-31 @ 08:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0