Dumskalleklubben

Wivekas Patrik är ordförande i Dumskalleklubben och har nu gjort mig till medlem, mot min vilja. Han tycker jag ska berätta på bloggen om tillfället då jag blev medlem. Och jag är inte den som är rädd för att bjuda på mig själv. Så....varsågod.

Jag har fått en fin vit väska i läder av Wiveka och Patrik i present, men den har blivit lite smutsig. Jag frågade Patrik om han visste hur  jag skulle rengöra den.

"Ja, ta skokräm", säger han.

"Va? Skokräm? Då blir den ju svart!", säger jag.

Jaja, man kan inte alltid vara på topp....

Kommentarer
Postat av: Charina

Oj, det var ju lite ogenomtänkt. Men.. hur mycket dumt och konstigt måste man säga/göra för att bli ordförande? =)

2007-07-08 @ 13:42:08
Postat av: Patrik Ljungström

Ordföranden är inte själv med i dumskalleklubben.
Jag utser bara dess medlemmar. Man kan närsom bli medlem om man inte tänker före man talar.
Är man elak eller spydig kan man också bli medlem.

2007-07-08 @ 15:41:12
Postat av: Erica

Jag lovar att jag skulle platsa i den, så mycket tokigt som jag säger ibland

2007-07-08 @ 20:21:57
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0