Hemma

Kom hem till Stockholm igår vid elva på kvällen. Stannade några gånger och rastade barnen som om de var hundar. "Här får ni springa av er lite barn!". Det gick dock över alla förväntningar att åka på dagen med två småttingar. De var hur duktiga som helst.

I dag har vi packat upp alla väskor och städat. Kattis och Lelle har varit förbi och druckit kaffe. Har också varit på H&M och shoppat lite till. Nu är två tredjedelar av pengarna slut. Den här gången kom jag hem med två leggings, en top, en lång t-shirt och två tunikor. Min garderob börjar förnyas nu och det känns så kul. Upptäckte dock att jag skulle ha struntat i att handla i Luleå. Det är stor skillnad på utbudet.

I morgon är det dags. Jag ska börja mitt nya jobb och jag är så nervös att jag knappt kan tänka på det utan att bli skitnödig. Kommer att sova riktigt dåligt inatt och vara som ett asplöv när jag går hemifrån. Tur att Josefine finns med som sällskap och stöd.

Kommentarer
Postat av: Erica

Lycka till på nya jobbet. Jag vet att det kommer att gå jättebra. Hade vart konstigt om du inte vart nervös =)

2007-07-01 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0