Lista snodd av Kerran

KLÄDER
Skor: Snål som jag är så Din SKo.
Sneakers: Converse
Jeans: Vero Moda
T-shirt: Gina Tricot
Underkläder: H&M

ACCESSOARER
Väska: Beroende på var jag hittar en snygg
Plånbok: Köpt i Thailand
Solglasögon: Se svaret väska
Klocka: Har ingen.

TEKNIK
Tv: Panasonic
Stereo: Datorn
Mobiltelefon: Nokia
Mp3: Mobilen
Dator: Mac
Kamera: Sony

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Vad som helst funkar
Hårprodukt: Goldwell
Parfym: Lucia
Hudkräm: Lucia
Schampo: Gliss
Balsam: Spelar ingen roll
Medicin: Allergimedicin.
Vitamin: C
Huvudvärkstablett: Alvedon

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka.
Öl: Carlsberg Hof
Vin: Allt rött
Bröd: Ljust
Choklad: Marabou mjölkchoklad
Glass: Gammeldags vanlij

HEMMA
Säng: IKEA.
Lakan: Silkes
Espressomaskin: Nej tack
Kylskåp: Ingen aning
Porslin: IKEA

FÄRDMEDEL
Bil: Volvo V70
Flygbolag: Fly Nordic
Taxibolag: Taxi Stockholm
Cykel: En röd som jag inte vet märket på

ÖVRIGT
Frisörsalong: Snagg It
Bank: Swedbank.
Bensinstation: Shell
Gym: World Class

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha kanske inte aktuellt att skaffa espressomaskin... Men jag tycker ju verkligen att du/ni kan slå till på en liten kaffebryggare...=)

2007-07-12 @ 12:26:57
Postat av: A

Nej nej. Vi klarar oss med vår lilla kaffekanna. Vi dricker aldrig kaffe hemma ju. Förutom när vi får fint besök! : )

2007-07-13 @ 00:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0