Rosa drömmar

Lite fest igår. Det så kallade partybordet drog till sunkhaket "Rosa Drömmar" på Lilla Essingen och käkade och drack öl. Mycket trevligt, men jag kan inte låta bli att alltid ha lite ångest över att jag ska upp och jobba dagen efter. 

Kom hem vid tolv och var tvungen gå raka vägen till duschen eftersom nån ofräsch kille som gick in före mig på toaletten inte kunde hålla snorren i styr när han kissade. När jag satte mig, utan att titta först, var toaringen alldeles blöt och jag höll på spy av äckelkänslor. Josse skrattar fortfarande åt detta. 

Nu ligger en arbetsdag framför mig. Sen ska jag hem och ha mysfredag med familjen. Lite gott att äta och en bra rulle i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0