Så där

Första dagen på nya jobbet avklarad och jag hade inte behövt vara så nervös som jag var. Sov endast två timmar i natt på grund av alla tankar som for runt i huvudet.

Kollegorna var trevliga och det känns som om jag kommer att trivas bra med dem. Arbetet kommer nog att gå som en dans bara jag får in rutinerna. Då jag vet vem jag ska ringa och vad jag ska fråga. Har påbörjat två artiklar i dag och det är roligt med lite varierande uppgifter.

Längtar till imorgon och det gör mig glad. Det är så det ska kännas. Det känns som om jag gjort helt rätt.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Klart du gjort rätt! Skönt att allt gick bra också... vilket skulle ha förvånat mig om det INTE gjort!? ;-) Grattis än en gång vännen!
Ps: VAr superkul att träffas!

2007-07-02 @ 21:06:47
Postat av: KB

NICE!

2007-07-02 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0