Sköna söndag

Har kommit hem efter en trevlig och god middag hos svärföräldrarna. Barnen älskar att vara där. Inte bara för att de får träffa farmor och farfar utan också för att de har massor av leksaker och framförallt många bilar. Kalle är som i sjunde himlen.

På väg hem från dem körde vi runt i Väsby och tittade på olika områden. Vi siktar ju på att köpa hus och för tillfället är vi rätt inne på just Väsby. Jag blev mest förälskad i Bollstanäs. Dit vill jag flytta! Synd att det känns som om det är hundra år tills drömmen om villa blir verklighet bara.

Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på Beck. För femtioelfte gången. Hur många gånger ska de köra dem i repris egentligen? Ska försöka övertala Pata att se en Wallander vi ännu inte sett istället.

image126
På bilden: Två glada syskon!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hon ser verkligen ut som en söt liten vildkråka =)

2007-07-09 @ 12:19:07
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0