Både vill och kan

Ikväll är min kväll. Det vill säga en av kvällarna då jag får hitta på något om jag vill eftersom Patrik är hemma. Oftast brukar jag inte göra något men idag är jag så sugen på att gå ut och äta och dricka lite vin och surra med någon trevlig, rolig vän. 

Men just i dag kan ingen annan. Har kollat med de flesta nu och kan bara konstatera att det inte verkar bli någon after work för mig. Typiskt när jag både är sugen och kan. Det är synd om mig nu. Jag har dock några personer kvar att fråga som kan göra mig på gott humör igen. Vi får se hur det blir. 

I övrigt händer inte mycket. Jobb, jobb och åter jobb. Värmen är på väg bort även om det är någorlunda varmt ute i dag. Hoppas den kommer tillbaka till helgen. 




Kommentarer
Postat av: Charina

Jag hade gladeligen följt med dig, om det nu inte vore för magen och kanske avståndet också.. =/

2007-06-12 @ 15:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0