Dagen D

I dag känns det som att det är skolavslutning. Jag är fin i håret, finklädd och känner mig glad och pirrig. I morse gick jag för sista gången till det här jobbet, för sista gången åt jag min frukostmacka och drack en kaffe vid det här skrivbordet och när jag nu går hem ikväll efter festen och stänger dörren så är det för sista gången, i alla fall som anställd. Märklig känsla. 

Ikväll är det fest med stort F. Chefen har köpt in 30 vinboxar på 25 personer så det blir klackarna i taket. Tur att jag är ledig och får bota min huvudvärk i morgon. 

Nej, nu ska jag ta tag i mina sista artiklar i den här tidningen. 

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: KB

Tjaba... provade byta yrke i några timmar... skulle nämligen hjälpa till att måla hus, trodde jag. När vi kom dit så skulle vi skrapa huset istället!! Jag skrapade och svor vart annat... när vi var på lunch så vägrade jag att följa med tillbaka D fick skjutsa hem mig istället. VÄGRAR skrapa någonsin nå mer. Jag målar gärna för det är inte så jobbigt, men SKRAPA nerver more! Nu får gumman åka buss hem från fritids för jag är billös, men det tycker hon nog är roligare än att åka bil.
Kramis! Ha det riktigt kul ikväll och kom ihåg att det är en dag imorgon också :-D

2007-06-20 @ 13:39:46
Postat av: KB

Att packa går som en dans nu när jag vet vad D gör just nu *stackars karl* För imorgon får vi nycklarna till Huset :-D

2007-06-20 @ 13:41:24
Postat av: Erica

Hahaha...jag dör av skratt!! Kan förstå dig Kattiz, tycker du är duktig som ens ids hjälpa till på deras allt mer udda jobb som dom tar på sig...

2007-06-20 @ 14:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0