Fem dagar kvar!

Då kör jag igång nedräkningen. Det är fem arbetsdagar kvar tills jag muckar! Hur skönt och roligt som helst!

I dag ska jag återigen och mingla efter jobbet. Ska på Oriflames vårfest och käka lite snittar, dricka en drink och gå därifrån med en gooodiebag full med skönhetsprodukter! Nice! Men det blir bara ett kort besök på festen. Patrik har golftävling så jag ska hämta barnen på dagis.

Ikväll väntar bara mys hemma. Ska försöka ta mig i kragen och städa lite, men just nu känns det som att jag inte kommer att orka. När jag tänker efter så är det inte så dumt att dela lägenheten med dammråttorna.

Kommentarer
Postat av: Erica

Men hittade du nån död katt under sängen?? =)

2007-06-14 @ 12:50:51
Postat av: A

Nej, ingenting....då skyller jag på pollen då....: )

2007-06-14 @ 13:22:06
Postat av: KB

Jag vill ha det du inte anv i kosmetikapåsen :-D

2007-06-14 @ 17:36:49
Postat av: KB

Jag ska gå in till bossen imorgon o fråga om jag kan börja semestern på måndag istället för på onsdag. Känns sååå jobbigt att gå mån o tis när man psykologiskt har börjat nedräkningen... :-D

2007-06-14 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0