Im alive!

Har nyss vaknat och mår över all förväntan. Festen i går var lyckad. Det var god mat, en buffé med allt gott man kan tänka sig, massor av vin och cider och de flesta på jobbet var med. Min chef höll ett fint tal ur hjärtat som nästan fick mig att börja gråta. Jag fick blommor, champagne, ett presentkort på H&M och en helårsprenumeration på tidningen. Toppen!

En efter en droppade folk av eftersom de skulle jobba i morgon. Jag, chefen och två andra var sist kvar. Jag kom hem vid två, inte helt nykter förstås, men ändå inte så farligt med tanke på att jag hade festat i elva timmar.

Nu väntar lunch på MC Donalds, tvättstuga och matinköp inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0