Lördagsbabbel

I går bjöd chefen på öl efter jobbet eftersom vi har jobbat så hårt de senaste veckorna. Vi slutade klockan två och blev typ tio stycken som hamnade på Londoner. Hann vara med drygt en timme innan det var dags att hämta barnen. Sedan hade vi en mysig kväll hemma. .

När barnen somnat fick jag äntligen tummen ur och såg "Efter Bröllopet". Vilken underbar film! Älskade den och grät förstås floder. 

Steg upp med barnen tidigt i morse och har varit väldigt effektiv, städat, diskat och har tvättstuga. Patrik botar baksmällan efter festen igår och sover fortfarande som en liten gris. Den lyckosten.

I dag ska vi på middag hos Patrik och Wiveka och sover sedan över där. Ser fram emot att träffa dem och surra och uppdatera vad som hänt sedan sist vi sågs.

Till sist en söt bild på stumpan tagen nu på morgonen.
image120

Kommentarer
Postat av: KB

Åhh,vad jag längtar efter er!

2007-06-16 @ 11:30:45
Postat av: KB

Snart slutar jag att svara på era inlägg för jag måste verifiera varje gång!!

2007-06-16 @ 11:31:15
Postat av: Charina

Verifieringen är väl standard för alla nu vad jag har förstått.
Gud så söt hon är lillan!

2007-06-16 @ 11:53:09
Postat av: Kattis

Oj så söt hon är!!!

2007-06-16 @ 13:11:14
URL: http://www.kattise.blogg.se
Postat av: Erica

Gullunge.. Vilken himla söt kjol

2007-06-16 @ 20:25:36
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0