Midsommar

                                 image124
   
Håller på att packa och planera inför morgondagen. Midsommar är min favorithögtid och i morgon är jag säker på att det kommer att bli trevligt!

Jag, Pata, barnen, Linda, Dan och Per har hyrt stuga på Vaxholms camping. Det blir sillunch, dans runt midsommarstången, lekar, nubbar, öl, grilling och allt annat som hör till. Ni hör ju själva. Det kan ju inte bli bättre. Att sitta på en veranda vid en stuga med trevligt sällskap och se ut över vattnet. Precis vad jag önskar mig.

Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen!
Det låter som en härlig midsommar. Själv så ska vi fira den i Stockholm!!! Sen på lördagen så hade vi tänkt åka till Grönan..
Hoppas vi kan träffas snart. Jag saknar dig!
Krama hela familjen från mig. Och ge en JÄTTEstor kram till dig själv:-)

2007-06-21 @ 19:58:48
Postat av: A

Jaha, ni är i Sthlm! Det var som tusan!
Saknar dig också massor! Vi hörs snart och bestämmer när ni ska komma och våldgästa oss! Krama familjen från oss och ha en glad midsommar!!!

2007-06-21 @ 22:48:04
Postat av: Kattis

Åsa kommer med tåget i morgonbitti - vi ska fira med Lelles föräldrar och mormor - äta gott, dricka vin och spela spel... hoppas regnet håller sig borta, men det ser inte lovande ut! Stor kram till dig vännen och resten av familjen!!!

2007-06-22 @ 00:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0