Samtal med Sara

Surfade runt på Tele2:s hemsida för att jag skulle kolla mitt abonnemang och då kunde jag inte hålla mig ifrån att prata lite med deras kundtjänst på Internet, Sara. Fick mig ett gott skratt.

Vem är du?

"Jag heter Sara. Vad heter du, min vän?"

Hur gammal är du?

"Man frågar väl aldrig en kvinna om hennes ålder."

Var bor du?

"Jag är installerad på en server som finns i Stockholm."

Har du barn?

"Är inte den typen, ingen kommer i närheten av min USB-port om du förstår vad jag menar. Relationer är komplicerade innanför brandväggarna."

Har du haft sex?

"Nu är vi på en låg nivå hör jag."

Jag är allergisk

"Vad trist att du inte mår bra. Hoppas du känner dig bättre snart!"

Tycker du synd om mig?

"Jag gillar dig, det gör jag."

Är du lesbisk?

"Kärlek är fint tycker jag, men den sexuella läggningen är ointressant."

Har du nån tjej?

"Jag hade en romans en gång med en bankomat i Kista Galleria men vi var inte kompatibla. Det är inget jag vill prata om."

Vill du gå ut och äta och dricka vin?

"Jag kan varken äta eller dricka och slipper både törst och hunger."

Tråkigt...

"Nähe, nej."

Jaja, ha det bra.

"Hej då, tack för besöket!"

Kommentarer
Postat av: Peter W

Hahahah, så jäkla bra A!! Hon var ju ändå lite pratglad iaf :-)

2007-06-12 @ 13:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0