Shopping på tid

Hade väldigt roligt hos Patrik och Wiveka igår. För ovanlighetens skull sov nästan alla barnen och vi kunde sitta och spela spel och umgås bara vuxna. Vi satt med Alfapet och vin ända till halv två i natt.

I dag har jag och Wiveka varit och shoppat i Täby Centrum. Vi hade två timmar på oss och vi röjde igenom butikerna i ett hejdlöst tempo. Jag kom hem med detta:

En svart top från H&M
Läppglans
Mascara
Solglasögon från Glitter
Vita armband från Glitter
Vita leggings från Gina Tricot
Ett par vita skor

Och klänningen från H&M som syns på bilden nedan. 

image121

Har varit rätt seg i dag så nu när barnen har somnat ska jag krypa upp i soffan och se en film med Patrik. Sen blir det en tidig kväll hos John Blund.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har den där klänningen också...

2007-06-17 @ 20:53:55
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Kattis

Ojojoj vad damen shoppat! :-) Supersnygg klänning!

2007-06-17 @ 21:07:24
Postat av: A

Erica- Jaha, har du!? jaja, tur att vi bor långt ifrån varandra då! : )

2007-06-18 @ 11:03:20
Postat av: Erica

Ja men kan vi inte bestämma att vi båda har den någongång när vi träffs?? =) Tycker det skulle vara döööcoolt! *haha*

2007-06-18 @ 13:07:25
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0