Slappt

I dag har det vackra vädret blåst bort. Det regnar och är ruggigt, men vi har roat oss ändå. Har varit på mammas jobb och kollat gaddarna, hon är tandsköterska. Sedan åkte vi på en stor inomhuslek där både Kalle och Isabella hade superkul.

Nu har vi käkat gott, Biff rydberg, och tagit ett glas vin och bara slappar. Jag är aldrig så avslappnad som jag är här uppe. Det är underbart. Jag tänker inte på vad klockan är, jag glömmer att jag har en mobiltelefon och jag njuter av att barnen får springa fritt.

Eftersom min bror och min svägerska har flyttat och numera bor några hus från mina föräldrar springer vi fram och tillbaka till varandra vilket är kul. Kalle kilar över själv när han vill och leker med sin kusin och vi kan sitta på kvällarna och spela spel och dricka vin utan att någon behöver köra. Det blir nog till att hänga där ikväll och göra nått kul.

Kommentarer
Postat av: Charina

Är det Leos lekland ni varit på? Hur fungerade det på Isabella, jag har trott att Selma har varit för liten än.
Det låter som om ni har det rätt bra här uppe, trots regn.

2007-06-25 @ 19:29:28
Postat av: A

Ja, vi var på Leos lekland. Det var ok för Isabella. Inte så mycket hon kunde göra men de saker som fanns räckte. Hon hade jättekul och Patrik åkte de stora rutchbanorna med henne i knät och hon tjöt av skratt. Du kan helt klart gå dit med Selma och testa!

2007-06-25 @ 19:49:16
Postat av: KB

Underbart att inte behöva dra lott om vem som ska vara chaufför :-D Är semesteralkis nu!!! *asgarv*

2007-06-25 @ 22:28:02
Postat av: KB

Glömde skriva att jag väntar på att få en alkis som kompis snart... ERICA!!!!!!!!

2007-06-25 @ 22:28:43
Postat av: Erica

Hade du inte nämnt mitt namn hade jag skrivit ett surt inlägg om att ni sitter där och har trevligt hela tiden medans jag får sitta ensam om nätterna och bli ett asocialt tragiskt fall

2007-06-26 @ 06:26:41
Postat av: Kattis

Låter som om ni har det riktigt bra! :-)
Hittade mamsen några hål?

2007-06-26 @ 08:30:19
Postat av: A

Inga hål! Jag befarade det värsta eftersom jag inte varit till tandläkaren på fyra år....: )

2007-06-26 @ 10:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0