Bekännelser 1

UTSEENDE

[ ] Jag är kortare än 160cm.
[x] Ibland tycker jag att jag är ful.

[x] Jag blir lätt brun.

[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.

[ ] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tatuering.

[ ] Jag är osäker över mitt utseende.
[x ] Jag har haft/har tandställning.

[x] Jag har glasögon/linser.
[x ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.

[x ] Jag har mer än två piercingar.

[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

[x] Jag har fräknar.

FAMILJ


[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.

[ ] Jag har rymt hemifrån.

[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån

[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.

[x] Jag vill ha barn nån dag.

[x ] Jag har barn.

[ ] Jag har mist ett barn.



SKOLA/JOBB


[ ] Jag studerar.

[x ] Jag jobbar.
[ ] Jag har somnat i skolan/jobbet

[ ] Jag gör nästan alltid mina läxor.

[ ] Jag har missat mer än en vecka av skolan.

[ ] Jag underkändes i (eller avbröt) mer än en kurs i fjol.

[x ] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.

[ ] Jag har fått sparken.



SKAMLIGHETER


[ ] Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion.

[x] Jag börjar gråta av Disney filmer.
[ ] Jag har pissat på mej av skratt.

[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.

[x] Jag har gråtit av skratt.

[ ] Jag har limmat fast min hand i något.

[x ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.

[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.


HÄLSA


[ ] Jag föddes med en sjukdom.

[x] Jag har fått stygn på ett öppet sår.

[ ] Jag har brutit ett ben.
[ ] Mina tonciller har tagits bort.

[x] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[ ] Mina visdomständer har tagits bort.

[ ] Jag har genomgått en allvarlig operation.

[x] Jag har haft vattkoppor

[x ] Jag har haft/har astma.



Kommentarer
Postat av: Erica

Åååh vad rolig lista.. Måste sno den =)

2007-03-06 @ 14:18:50
Postat av: Charina

Jag tänker också sno, för jag har inget eget nytt att skriva =)

2007-03-06 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0