Ibland önskar man...

Min vän Kattis som har flyttat till Helsingborg kom till stan idag. Först var hon och hälsade på hos oss på jobbet, men med tanke på hennes nuvarande drömjobb kan jag inte tänka mig att hon saknade oss. När jag slutade mötte jag och Linda sedan upp henne och hennes man Lelle på en bar och drack lite vin och surrade. Det var så kul att träffa dem igen!

Hade egentligen kunnat sitta där hela kvällen men jag var tvungen gå hem till barnen. De andra skulle gå ut och äta och då önskade jag för en sekund att jag kunde vara så där spontan igen, som man kan vara då man inte har några barn. Men nu har jag ju ett ansvar som jag inte kommer ifrån. Det räckte dock med att komma in genom dörren och bli mött av kramar och pussar från sötnosarna för att de tankarna skulle försvinna. Det är tur att det oftast är så kul och mysigt att ha barn att man inte tänker på allt annat roligt man ibland går miste om.

Kommentarer
Postat av: Kattis

hej vännen! Saknar dig MASSOR!!! Vill också ha barn - speciellt Kalle & Isabella! Dina barn är bäst i hela värlsen! Kom och hälsa på oss i påsk....

2007-03-16 @ 23:01:05
URL: http://kattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0